DARMOWA DOSTAWA wszystkie zamówienia powyżej 500PLN DARMOWA DOSTAWA
1000+ pozytywnych opinii
Bezpieczne zakupy
Unikalne wzory zaproszeń
Instrukcja do zamówienia
Instrukcja do zamówienia

Do jakich produktów chcesz przesłać dane?

ZAPROSZENIA ŚLUBNE        

DODATKI (WINIETKI, ZAWIESZKI ITD.)

URODZINY/CHRZEST/KOMUNIA/FIRMOWE/VOUCHERY

ELEKTRONICZNE ZAPROSZENIA

METRYCZKI


ZAPROSZENIA ŚLUBNE

W celu przejście do kolejnego etapu zamówienia prosimy przesłać poniższe informacje na adres: lily.zaproszenia@gmail.com w tytule podając NUMER ZAMÓWIENIA + IMIĘ NAZWISKO. Na początku wiadomości prosimy zawrzeć wytłuszczonym drukiem wszystkie informacje dotyczące ewentualnych zmian w oryginale zaproszenia (o ile było to ustalane z nami wcześniej).

WERSJA TEKSTOWA NR1 (można podać roboczą nazwe, np. zaproszenia na ślub i wesele)

  1. INFORMACJE OGÓLNE
    • Ilość  (z personalizacją):
    • Ilość z miejscem wykropkowanym (bez personalizacji):

  2. CZCIONKI
    Jeśli chcesz aby w Twoich zaproszeniach zostały użyte takie same czcionki jak w zaproszeniu na stronie, pozostaw to pole puste.

    Jeśli chcesz wybrać kroje samodzielnie możesz skorzystać z narzędzia Google Fonts.
    Po prawej pozostaw włączony interesujący Cię rodzaj kroju (np. czcionki ozdobne to Handwriting). Pamiętaj o wybranym filtrze Latin Extended w sekcji Languages - to czcionki z polskimi znakami.
    Jeśli wybrałeś dwie czcionki będziemy potrzebować nazwy czcionki podstawowej (tekst zaproszenia) oraz ozdobnej (imiona, wyróżnienia).

  3. TREŚĆ ZAPROSZENIA

     Tutaj wpisz kompletny tekst, który ma znaleźć się na zaproszeniach:

    Uwaga! Jeśli chcesz aby treść była taka sama jak w przykładzie na stronie to przepisz ją uzupełniając o swoje dane. Miej na uwadze interpunkcję, ponieważ tekst zostanie wklejony 1:1. Sami nie ingerujemy w przesłaną treść, dlatego należy upewnić się, że nie ma żadnych błędów. Oczekujemy kompletnego tekstu do zaproszeń (należy podać tylko jeden raz - nie należy kopiować tekstu z każdym nazwiskiem z osobna). My zajmiemy się estetycznym rozmieszczeniem otrzymanego tekstu na karcie lub kartach zaproszenia. NIE NALEŻY PODAWAĆ SAMYCH DANYCH- trzeba uzupełnić danymi tekst zaproszenia (wybrany z naszej strony lub własny).

    Jeśli chcesz umieścić ikonki "co zamiast kwiatów" opisz je w formie tekstowej.


         4. PERSONALIZACJA

Jeżeli wszystkie zaproszenia mają mieć pozostawione miejsce na wpisanie odręczne nazwisk - należy podać ilość zaproszeń bez personalizacji w punkcie 1, a to pole pozostawić puste.

Jeśli chcesz, aby zaproszenia były spersonalizowane, to należy podesłać nam listę imion i nazwisk, które mają znaleźć się w zaproszeniach. Listę gości wypisz w kolumnie jedno pod drugim oddzielając każdą pozycję tylko enterem. Wyobraź sobie, że jeden wiersz to jedno zaproszenie i wszystko co tam wpiszesz znajdzie się w wydrukowanym zaproszeniu. Pomiń przecinki i numerację, pozostaw tylko same imiona i nazwiska. Lista powinna być odpowiednio odmieniona.

listę gości należy przesłać w treści wiadomości e-mail lub w dokumencie tekstowym .doc

jeżeli treść zaproszenia tego wymaga, lista gości powinna być odmieniona

NIE należy używać dużych liter np. ANNĘ KOWALSKĄ

NIE należy wstawiać przecinków na końcach wierszy

NIE należy dodawać dopisków typu "Goście Pana Młodego" - każdy wers generuje kolejne zaproszenie = wszystko co zostanie wpisane w wersie znajdzie się w zaproszeniu

skróty typu „Aneta Ojczyk + os. tow.” nie są przez nas modyfikowane. Zostaną wydrukowane w dokładnie takiej samej formie na zaproszeniu.

listę gości prosimy bardzo starannie przejrzeć, aby nie było pomyłek

JEŻELI W ZAPROSZENIACH MAJĄ ZOSTAĆ UŻYTE SKRÓTY SZ. P. LUB INNE NALEŻY PODAĆ SKRÓT PRZED KAŻDĄ POZYCJĄ Z LISTY.

DRUKOWANE SĄ TYLKO ZAPROSZENIA Z LISTY GOŚCI (NAZWISKA PODANE JAKO WZÓR W TEKŚCIE NIE SĄ BRANE POD UWAGĘ I NALEŻY UMIEŚCIĆ JE RÓWNIEŻ W LIŚCIE GOŚCI).


         5. PERSONALIZACJA KOPERT

Jeśli wybrany i opłacony został wariant personalizacji kopert należy podać NIEODMIENIONĄ listę imion i nazwisk gości, które mają znaleźć się na kopertach.
Personalizacja kopert to NIE adresowanie kopert.


W kolejnym etapie otrzymasz od nas indywidualny projekt wnętrza Twojego zaproszenia (do 3 dni roboczych). Po pozytywnej akceptacji projektu przystąpimy do realizacji zamówienia. Od tego momentu liczony jest czas realizacji zamówienia (widoczny na karcie każdego produktu).

Pamiętaj aby zachować komunikację w jednym wątku wiadomości. Nie przesyłaj odpowiedzi za pomocą przycisku 'przekaż dalej' ani nie twórz nowej wiadomości. Odpowiadaj tylko za pomocą przycisku 'odpowiedz'. Pomoże nam to zachować porządek dzięki czemu nie zgubimy żadnej informacji od Ciebie.

O wysyłce zamówienia poinformujemy Cię e-mailowo.

W razie pytań lub niejasności skontaktuj się z nami mailowo: lily.zaproszenia@gmail.com lub telefonicznie: 660 229 512

Pozdrawiamy,
lilyzaproszenia.pl


DODATKI (WINIETKI, ZAWIESZKI ITD.)

W celu przejścia do kolejnego etapu zamówienia prosimy przesłać poniższe informacje na adres: lily.zaproszenia@gmail.com w tytule podając numer zamówienia + nazwa kolekcji + ŚLUB _data ślubu_

  • Winietki
    • Lista imion i nazwisk gości zapisana w jednej kolumnie (każda pozycja w nowym wierszu). Bez formatowania tekstu.
  • Zawieszki
    • dowolny tekst, wierszyk lub po prostu 'Na zdrowie!' (możesz wybrać jeden tekst na każde 15 sztuk zawieszek)
    • imiona Państwa Młodych
    • data ślubu (jeżeli miesiąc ma być zapisany słownie, to prosimy o jego poprawną odmianę, np. 5 sierpnia 2020)
  • Pudełka na koperty
    • dowolny tekst, np. 'Dziękujemy'
    • imiona Państwa Młodych
    • data ślubu (jeżeli miesiąc ma być zapisany słownie, to prosimy o jego poprawną odmianę, np. 5 sierpnia 2020)
  • Pudełka na ciasto
    • dowolny tekst, który chcesz zamieścić na wszystkich pudełkach
    • imiona Państwa Młodych
    • data ślubu (jeżeli miesiąc ma być zapisany słownie, to prosimy o jego poprawną odmianę, np. 5 sierpnia 2020)
  • Księga gości
    • imiona Państwa Młodych
    • data ślubu (jeżeli miesiąc ma być zapisany słownie, to prosimy o jego poprawną odmianę, np. 5 sierpnia 2020)
  • Plan sali
    • Lista stołów z imionami i nazwiskami gości zapisana w jednej kolumnie (każda pozycja w nowym wierszu). Bez formatowania tekstu. Jeżeli lista jednego stołu ma być zapisana w 2 kolumnach - nie formatuj tekstu w ten sposób - opisz to słownie.
  • Numery stołów
    • Podaj zakres numerów jaki wybierasz, np w przy zamówionej ilości 10szt numerów może to być zakres 1-10 lub dwukrotna ilość 1-5.
  • Naklejki
  • podaj wielkość naklejki i tekst jaki mamy na nich umieścić (w przypadku kilku wersji tekstowych należy przesłać każdy z nich wraz z ilością sztuk do wydrukowania)



  • W kolejnym etapie otrzymasz od nas indywidualny projekt wnętrza Twojego zaproszenia (do 3 dni roboczych). Po pozytywnej akceptacji projektu przystąpimy do realizacji zamówienia. Od tego momentu liczony jest czas realizacji zamówienia (widoczny na karcie każdego produktu).

    Pamiętaj aby zachować komunikację w jednym wątku wiadomości. Nie przesyłaj odpowiedzi za pomocą przycisku 'przekaż dalej' ani nie twórz nowej wiadomości. Odpowiadaj tylko za pomocą przycisku 'odpowiedz'. Pomoże nam to zachować porządek dzięki czemu nie zgubimy żadnej informacji od Ciebie.

    O wysyłce zamówienia poinformujemy Cię e-mailowo.

    W razie pytań lub niejasności skontaktuj się z nami mailowo: lily.zaproszenia@gmail.com lub telefonicznie: 660 229 512

    Pozdrawiamy,
    lilyzaproszenia.pl



       URODZINY/CHRZEST/KOMUNIA/FIRMOWE/VOUCHERY


    Jeżeli wybrane zostały produkty z personalizacją prosimy przesłać poniższe informacje na adres: lily.zaproszenia@gmail.com w tytule podając: numer zamówienia + imię i nazwisko

         
    1. INFORMACJE OGÓLNE        
      • Ilość produktów (z personalizacją):
      • Ilość produktów z miejscem wykropkowanym (bez personalizacji):
      • W tym punkcie prosimy zawrzeć wytłuszczonym drukiem również wszystkie informacje dotyczące ewentualnych zmian w oryginale zaproszenia (o ile było to ustalane z nami wcześniej).
    2.   
    3. TREŚĆ PRODUKTÓW

      Prześlij nam kompletny tekst który ma znaleźć się na Twoich produktach. Jeśli chcesz aby treść była taka sama jak w przykładzie na stronie to przepisz ją uzupełniając o swoje dane. Miej na uwadze interpunkcję, ponieważ tekst zostanie wklejony 1:1. Sami nie ingerujemy w przesłaną treść, dlatego należy upewnić się, że nie ma żadnych błędów. Oczekujemy kompletnego tekstu do zaproszeń (należy podać tylko jeden raz - nie należy kopiować tekstu z każdym nazwiskiem z osobna). My zajmiemy się estetycznym rozmieszczeniem otrzymanego tekstu na karcie lub kartach zaproszenia. NIE NALEŻY PODAWAĆ SAMYCH DANYCH- trzeba uzupełnić danymi tekst zaproszenia (wybrany z naszej strony lub własny).

    4. PERSONALIZACJA    

      Jeżeli wszystkie produkty mają mieć pozostawione miejsce na wpisanie odręczne nazwisk - należy podać ilość zaproszeń bez personalizacji w punkcie 1, a to pole pozostawić puste.

      Jeśli chcesz, aby produkty były spersonalizowane, to należy przesłać listę imion i nazwisk, które mają znaleźć się w zaproszeniach. Listę gości wypisz w kolumnie jedno pod drugim oddzielając każdą pozycję tylko enterem. Wyobraź sobie, że jeden wiersz to jedno zaproszenie i wszystko co tam wpiszesz znajdzie się w wydrukowanym zaproszeniu. Pomiń przecinki i numerację, pozostaw tylko same imiona i nazwiska. Lista powinna być odpowiednio odmieniona.

        Wskazówki do przygotowania listy gości dla produktów z personalizacją:        
      • listę gości należy przesłać w treści wiadomości e-mailowej lub w dokumencie tekstowym .doc
      • jeżeli treść produktów tego wymaga, lista gości powinna być odmieniona
      • NIE należy używać dużych liter np. ANNĘ KOWALSKĄ
      • NIE należy wstawiać przecinków na końcach wierszy
      • listę gości prosimy bardzo starannie przejrzeć, aby nie było pomyłek
      • JEŻELI W ZAPROSZENIACH MAJĄ ZOSTAĆ UŻYTE SKRÓTY SZ. P. LUB INNE NALEŻY PODAĆ SKRÓT PRZED KAŻDĄ POZYCJĄ Z LISTY.

        DRUKOWANE SĄ TYLKO ZAPROSZENIA Z LISTY GOŚCI (NAZWISKA PODANE JAKO WZÓR W TEKŚCIE NIE SĄ BRANE POD UWAGĘ I NALEŻY UMIEŚCIĆ JE RÓWNIEŻ W LIŚCIE GOŚCI).

    1. PERSONALIZACJA KOPERT    

      Jeśli wybrany i opłacony został wariant personalizacji kopert należy podać NIEODMIENIONĄ listę imion i nazwisk gości, które mają znaleźć się na kopertach.
      Personalizacja kopert to NIE adresowanie kopert.

      W PRZYPADKU ZAPROSZEŃ FIRMOWYCH/BONÓW/VOUCHERÓW LOGO FIRMY NALEŻY PRZESŁAĆ W ZAŁĄCZNIKU.


    W kolejnym etapie otrzymasz od nas indywidualny projekt wnętrza Twojego zaproszenia (do 3 dni roboczych). Po pozytywnej akceptacji projektu przystąpimy do realizacji zamówienia. Od tego momentu liczony jest czas realizacji zamówienia (widoczny na karcie każdego produktu).

    Pamiętaj aby zachować komunikację w jednym wątku wiadomości. Nie przesyłaj odpowiedzi za pomocą przycisku 'przekaż dalej' ani nie twórz nowej wiadomości. Odpowiadaj tylko za pomocą przycisku 'odpowiedz'. Pomoże nam to zachować porządek dzięki czemu nie zgubimy żadnej informacji od Ciebie.

    O wysyłce zamówienia poinformujemy Cię e-mailowo.

    W razie pytań lub niejasności skontaktuj się z nami mailowo: lily.zaproszenia@gmail.com lub telefonicznie: 660 229 512

    Pozdrawiamy,

    lilyzaproszenia.pl

    ELEKTRONICZNE ZAPROSZENIA

    Informacje dotyczące personalizacji należy przesłać na adres: lily.zaproszenia@gmail.com w tytule podając: numer zamówienia + imię i nazwisko.

    Prześlij nam kompletny tekst który ma znaleźć się na Twoich produktach. Miej na uwadze interpunkcję, ponieważ tekst zostanie wklejony 1:1. Sami nie ingerujemy w przesłaną treść, dlatego należy upewnić się, że nie ma żadnych błędów. Oczekujemy kompletnego tekstu do produktów. My zajmiemy się estetycznym rozmieszczeniem otrzymanego tekstu. NIE NALEŻY PODAWAĆ SAMYCH DANYCH- trzeba uzupełnić danymi tekst zaproszenia (ze strony wybranego produktu lub własny).

    METRYCZKI

    Informacje dotyczące personalizacji należy przesłać na adres: lily.zaproszenia@gmail.com w tytule podając: numer zamówienia + imię i nazwisko.

    Prześlij nam dane, które mają znaleźć się na metryczce:
    1. Imię dziecka
    2. Datę narodzin
    3. Godzinę narodzin
    4. Wzrost
    5. Wagę

    W kolejnym etapie otrzymasz od nas indywidualny projekt wnętrza Twojego zaproszenia. Po pozytywnej akceptacji projektu przystąpimy do realizacji zamówienia. Od tego momentu liczony jest czas realizacji zamówienia (widoczny na karcie każdego produktu).

    Pamiętaj aby zachować komunikację w jednym wątku wiadomości. Nie przesyłaj odpowiedzi za pomocą przycisku 'przekaż dalej' ani nie twórz nowej wiadomości. Odpowiadaj tylko za pomocą przycisku 'odpowiedz'. Pomoże nam to zachować porządek dzięki czemu nie zgubimy żadnej informacji od Ciebie.

    O wysyłce zamówienia poinformujemy Cię e-mailowo.

    W razie pytań lub niejasności skontaktuj się z nami mailowo: lily.zaproszenia@gmail.com lub telefonicznie: 660 229 512