DODATKI (WINIETKI, ZAWIESZKI ITD.)
URODZINY/CHRZEST/KOMUNIA/FIRMOWE/VOUCHERY/STUDNIÓWKI
ELEKTRONICZNE ZAPROSZENIA/KARTKA OKOLICZNOŚCIOWA
WERSJA TEKSTOWA NR1 (można podać roboczą nazwe, np. zaproszenia na ślub i wesele)
Jeśli chcesz wybrać kroje samodzielnie możesz skorzystać z narzędzia Google Fonts.
Po prawej pozostaw włączony interesujący Cię
rodzaj kroju (np. czcionki ozdobne to Handwriting). Pamiętaj o wybranym
filtrze Latin Extended w sekcji Languages - to czcionki z polskimi
znakami.
Jeśli wybrałeś dwie czcionki będziemy potrzebować nazwy czcionki podstawowej (tekst zaproszenia) oraz ozdobnej (imiona, wyróżnienia).
Tutaj wpisz kompletny tekst, który ma znaleźć się na zaproszeniach:
Uwaga! Jeśli chcesz aby treść była taka sama jak w przykładzie na stronie to przepisz ją uzupełniając o swoje dane. Miej na uwadze interpunkcję, ponieważ tekst zostanie wklejony 1:1. Sami nie ingerujemy w przesłaną treść, dlatego należy upewnić się, że nie ma żadnych błędów. Oczekujemy kompletnego tekstu do zaproszeń (należy podać tylko jeden raz - nie należy kopiować tekstu z każdym nazwiskiem z osobna). My zajmiemy się estetycznym rozmieszczeniem otrzymanego tekstu na karcie lub kartach zaproszenia. NIE NALEŻY PODAWAĆ SAMYCH DANYCH- trzeba uzupełnić danymi tekst zaproszenia (wybrany z naszej strony lub własny).
Jeśli chcesz umieścić ikonki "co zamiast kwiatów" opisz je w formie tekstowej.
W przypadku zaproszeń ze zdjęciami prosimy o przesyłanie plików w rozdzielczości minimum 150dpi.
4. PERSONALIZACJA
Jeżeli wszystkie zaproszenia mają mieć pozostawione miejsce na wpisanie odręczne nazwisk - należy podać ilość zaproszeń bez personalizacji w punkcie 1, a to pole pozostawić puste.
Jeśli chcesz, aby zaproszenia były spersonalizowane, to należy podesłać nam listę imion i nazwisk, które mają znaleźć się w zaproszeniach. Listę gości wypisz w kolumnie jedno pod drugim oddzielając każdą pozycję tylko enterem. Wyobraź sobie, że jeden wiersz to jedno zaproszenie i wszystko co tam wpiszesz znajdzie się w wydrukowanym zaproszeniu. Pomiń przecinki i numerację, pozostaw tylko same imiona i nazwiska. Lista powinna być odpowiednio odmieniona.
Przykłady prawidłowej odmiany nazwisk gości:
Kochanych Rodziców
Sz. P. Agnieszkę i Mirosława Wiśniewskich
Sz. P. Patrycję Wiśniewską z dziećmi
Sz. P. Mariolę Kwiatkowską z osobą towarzyszącą
listę gości należy przesłać w treści wiadomości e-mail lub w dokumencie tekstowym .doc
jeżeli treść zaproszenia tego wymaga, lista gości powinna być odmieniona
NIE należy używać dużych liter np. ANNĘ KOWALSKĄ
NIE należy wstawiać przecinków na końcach wierszy
NIE należy dodawać dopisków typu "Goście Pana Młodego" - każdy wers generuje kolejne zaproszenie = wszystko co zostanie wpisane w wersie znajdzie się w zaproszeniu
skróty typu „Aneta Ojczyk + os. tow.” nie są przez nas modyfikowane. Zostaną wydrukowane w dokładnie takiej samej formie na zaproszeniu.
listę gości prosimy bardzo starannie przejrzeć, aby nie było pomyłek
JEŻELI W ZAPROSZENIACH MAJĄ ZOSTAĆ UŻYTE SKRÓTY SZ. P. LUB INNE NALEŻY PODAĆ SKRÓT PRZED KAŻDĄ POZYCJĄ Z LISTY.
DRUKOWANE SĄ TYLKO ZAPROSZENIA Z LISTY GOŚCI (NAZWISKA PODANE JAKO WZÓR W TEKŚCIE NIE SĄ BRANE POD UWAGĘ I NALEŻY UMIEŚCIĆ JE RÓWNIEŻ W LIŚCIE GOŚCI).
5. PERSONALIZACJA KOPERT
Jeśli wybrany i opłacony został wariant personalizacji kopert
należy podać NIEODMIENIONĄ listę imion i nazwisk gości, które mają
znaleźć się na kopertach.
Personalizacja kopert to NIE adresowanie kopert.
W kolejnym etapie otrzymasz od nas indywidualny projekt wnętrza Twojego zaproszenia (do 3 dni roboczych). Po pozytywnej akceptacji projektu przystąpimy do realizacji zamówienia. Od tego momentu liczony jest czas realizacji zamówienia (widoczny na karcie każdego produktu).
Pamiętaj aby zachować komunikację w jednym wątku wiadomości. Nie przesyłaj odpowiedzi za pomocą przycisku 'przekaż dalej' ani nie twórz nowej wiadomości. Odpowiadaj tylko za pomocą przycisku 'odpowiedz'. Pomoże nam to zachować porządek dzięki czemu nie zgubimy żadnej informacji od Ciebie.
O wysyłce zamówienia poinformujemy Cię e-mailowo.
W razie pytań lub niejasności skontaktuj się z nami mailowo: lily.zaproszenia@gmail.com lub telefonicznie: 660 229 512
W celu przejścia do kolejnego etapu zamówienia prosimy przesłać poniższe informacje na adres: lily.zaproszenia@gmail.com w tytule podając numer zamówienia + nazwa kolekcji + ŚLUB _data ślubu_
W kolejnym etapie otrzymasz od nas indywidualny projekt wnętrza Twojego zaproszenia (do 3 dni roboczych). Po pozytywnej akceptacji projektu przystąpimy do realizacji zamówienia. Od tego momentu liczony jest czas realizacji zamówienia (widoczny na karcie każdego produktu).
Pamiętaj aby zachować komunikację w jednym wątku wiadomości. Nie przesyłaj odpowiedzi za pomocą przycisku 'przekaż dalej' ani nie twórz nowej wiadomości. Odpowiadaj tylko za pomocą przycisku 'odpowiedz'. Pomoże nam to zachować porządek dzięki czemu nie zgubimy żadnej informacji od Ciebie.
O wysyłce zamówienia poinformujemy Cię e-mailowo.
W razie pytań lub niejasności skontaktuj się z nami mailowo: lily.zaproszenia@gmail.com lub telefonicznie: 660 229 512
Jeżeli wybrane zostały produkty z personalizacją prosimy przesłać poniższe informacje na adres: lily.zaproszenia@gmail.com w tytule podając: numer zamówienia + imię i nazwisko
Prześlij nam kompletny tekst który ma znaleźć się na Twoich produktach. Jeśli chcesz aby treść była taka sama jak w przykładzie na stronie to przepisz ją uzupełniając o swoje dane. Miej na uwadze interpunkcję, ponieważ tekst zostanie wklejony 1:1. Sami nie ingerujemy w przesłaną treść, dlatego należy upewnić się, że nie ma żadnych błędów. Oczekujemy kompletnego tekstu do zaproszeń (należy podać tylko jeden raz - nie należy kopiować tekstu z każdym nazwiskiem z osobna). My zajmiemy się estetycznym rozmieszczeniem otrzymanego tekstu na karcie lub kartach zaproszenia. NIE NALEŻY PODAWAĆ SAMYCH DANYCH- trzeba uzupełnić danymi tekst zaproszenia (wybrany z naszej strony lub własny).
Jeżeli wszystkie produkty mają mieć pozostawione miejsce na wpisanie odręczne nazwisk - należy podać ilość zaproszeń bez personalizacji w punkcie 1, a to pole pozostawić puste.
Jeśli chcesz, aby produkty były spersonalizowane, to należy przesłać listę imion i nazwisk, które mają znaleźć się w zaproszeniach. Listę gości wypisz w kolumnie jedno pod drugim oddzielając każdą pozycję tylko enterem. Wyobraź sobie, że jeden wiersz to jedno zaproszenie i wszystko co tam wpiszesz znajdzie się w wydrukowanym zaproszeniu. Pomiń przecinki i numerację, pozostaw tylko same imiona i nazwiska. Lista powinna być odpowiednio odmieniona.
JEŻELI W ZAPROSZENIACH MAJĄ ZOSTAĆ UŻYTE SKRÓTY SZ. P. LUB INNE NALEŻY PODAĆ SKRÓT PRZED KAŻDĄ POZYCJĄ Z LISTY.
DRUKOWANE SĄ TYLKO ZAPROSZENIA Z LISTY GOŚCI (NAZWISKA PODANE JAKO WZÓR W TEKŚCIE NIE SĄ BRANE POD UWAGĘ I NALEŻY UMIEŚCIĆ JE RÓWNIEŻ W LIŚCIE GOŚCI).Jeśli wybrany i opłacony został wariant personalizacji kopert
należy podać NIEODMIENIONĄ listę imion i nazwisk gości, które mają
znaleźć się na kopertach.
Personalizacja kopert to NIE adresowanie kopert.
W przypadku zaproszeń ze zdjęciami prosimy o przesyłanie plików w rozdzielczości minimum 150dpi.
W PRZYPADKU ZAPROSZEŃ FIRMOWYCH/BONÓW/VOUCHERÓW LOGO FIRMY NALEŻY PRZESŁAĆ W ZAŁĄCZNIKU.
W kolejnym etapie otrzymasz od nas indywidualny projekt wnętrza Twojego zaproszenia (do 3 dni roboczych). Po pozytywnej akceptacji projektu przystąpimy do realizacji zamówienia. Od tego momentu liczony jest czas realizacji zamówienia (widoczny na karcie każdego produktu).
Pamiętaj aby zachować komunikację w jednym wątku wiadomości. Nie przesyłaj odpowiedzi za pomocą przycisku 'przekaż dalej' ani nie twórz nowej wiadomości. Odpowiadaj tylko za pomocą przycisku 'odpowiedz'. Pomoże nam to zachować porządek dzięki czemu nie zgubimy żadnej informacji od Ciebie.
O wysyłce zamówienia poinformujemy Cię e-mailowo.
W razie pytań lub niejasności skontaktuj się z nami mailowo: lily.zaproszenia@gmail.com lub telefonicznie: 660 229 512
W kolejnym etapie otrzymasz od nas indywidualny projekt wnętrza Twojego zaproszenia. Po pozytywnej akceptacji projektu przystąpimy do realizacji zamówienia. Od tego momentu liczony jest czas realizacji zamówienia (widoczny na karcie każdego produktu).
Pamiętaj aby zachować komunikację w jednym wątku wiadomości. Nie przesyłaj odpowiedzi za pomocą przycisku 'przekaż dalej' ani nie twórz nowej wiadomości. Odpowiadaj tylko za pomocą przycisku 'odpowiedz'. Pomoże nam to zachować porządek dzięki czemu nie zgubimy żadnej informacji od Ciebie.
O wysyłce zamówienia poinformujemy Cię e-mailowo.
W razie pytań lub niejasności skontaktuj się z nami mailowo: lily.zaproszenia@gmail.com lub telefonicznie: 660 229 512