lily.zaproszenia@gmail.com | +48 784 436 840

Wytyczne do projektów

Zaproszenia ślubne

W celu przejścia do kolejnego etapu zamówienia prosimy przesłać poniższe informacje na adres: lily.zaproszenia@gmail.com w tytule podając:

  • dla zamówień zaproszeń: numer zamówienia + nazwa kolekcji
  • dla zamówień dodatków: numer zamówienia + nazwa kolekcji + ŚLUB _data ślubu_
  1. INFORMACJE OGÓLNE
    • Ilość zaproszeń na ślub oraz wesele (z personalizacją):
    • Ilość zaproszeń na ślub oraz wesele z miejscem wykropkowanym (bez personalizacji):
    • Ilość zaproszeń na ślub (z personalizacją):
    • Ilość zaproszeń na ślub z miejscem wykropkowanym (bez personalizacji):
    • W tym punkcie prosimy zawrzeć również wszystkie informacje dotyczące ewentualnych zmian w oryginale zaproszenia (o ile było to ustalane z nami wcześniej).

  2. CZCIONKI

    Jeśli chcesz aby w Twoich zaproszeniach zostały użyte takie same czcionki jak w zaproszeniu na stronie, pozostaw to pole puste.

    Jeśli chcesz wybrać kroje samodzielnie możesz skorzystać z narzędzia Google Fonts.

    Zamień tekst przykładowy na własny i zaakceptuj do wszystkich krojów (APPLY TO ALL FONTS). Po prawej pozostaw włączony interesujący Cię rodzaj kroju (czcionki ozdobne to Handwriting). Pamiętaj o wybranym filtrze Latin Extended w sekcji Languages - to czcionki z polskimi znakami.

    Będziemy potrzebować nazwy czcionki podstawowej (tekst zaproszenia) oraz ozdobnej (imiona, wyróżnienia).


  3. TREŚĆ ZAPROSZENIA

    Oczekujemy kompletnych tekstów do zaproszeń. Sami nie będziemy ingerować w ich treść dlatego należy upewnić się, że nie ma żadnych błędów. NIE NALEŻY PODAWAĆ SAMYCH DANYCH, trzeba uzupełnić danymi tekst zaproszenia (własny lub wybrany z naszej strony). Jeśli został wybrany tekst z naszej strony lub ma on być taki jak w przykładzie na zdjęciu - i tak należy go przepisać.


  4. WIERSZYK (jeśli dotyczy)

  5. PERSONALIZACJA

    Mmożna zostawić puste wykropkowane miejsce na wpisanie odręczne nazwisk - należy podać ilość zaproszeń bez personalizacji.

      Wskazówki do przygotowania listy gości:
    • jeżeli treść zaproszenia tego wymaga, lista gości powinna być odmieniona
    • NIE należy używać dużych liter np. ANNĘ KOWALSKĄ
    • NIE należy wstawiać przecinków na końcach wierszy
    • NIE należy dodawać dopisków typu "Goście Pana Młodego" - każdy wers generuje kolejne zaproszenie = wszystko co wpiszesz w wersie znajdzie się w zaproszeniu
    • skróty typu „Aneta Ojczyk + os. tow.” nie są przez nas modyfikowane. Zostaną wydrukowane w dokładnie takiej samej formie na zaproszeniu.
    • listę gości prosimy bardzo starannie przejrzeć, aby nie było pomyłek
    • nazwiska, które nie mają mieć zwrotu Sz.P. (np. Babcię Krysię, Ks. Jana Nowaka) prosimy o umieszczenie na początku listy. W przeciwnym wypadku zostanie wydrukowana całość (np. Sz.P. Babcia Krysia).
    • Przykłady prawidłowej odmiany nazwisk gości:
      Kochanych Rodziców
      Agnieszkę i Mirosława Wiśniewskich
      Patrycję Wiśniewską z dziećmi
      Mariolę Kwiatkowską z osobą towarzyszącą
      [...]

  6. PERSONALIZACJA KOPERT

    Jeśli wybrany i opłacony został wariant personalizacji kopert należy podać NIEODMIENIONĄ listę imion i nazwisk gości, które mają znaleźć się na kopertach.
    Personalizacja kopert to NIE adresowanie kopert!




W kolejnym etapie otrzymasz od nas indywidualny projekt wnętrza Twojego zaproszenia (do 3 dni roboczych). Po pozytywnej akceptacji projektu przystąpimy do realizacji zamówienia. Od tego momentu liczony jest czas realizacji zamówienia (14 dni roboczych).

O wysyłce zamówienia będziemy informować mailowo.

Dodatki ślubne

W celu przejścia do kolejnego etapu przygotuj teksty do dodatków zgodne z Twoim zamówieniem i informacjami poniżej. Treści wpisz w dokumencie Word/Google Docs lub jako treść wiadomości i prześlij nam na adres e-mail: lily.zaproszenia@gmail.com

  • Winietki
    • Lista imion i nazwisk gości. Zapisana w jednej kolumnie, każda pozycja w nowym wierszu. Bez formatowania tekstu.

  • Zawieszki
    • Imiona Państwa młodych
    • Data ślubu
    • Dowolny tekst, wierszyk lub po prostu 'Na zdrowie!'

  • Pudełka na koperty
    • Imiona Państwa Młodych
    • Data ślubu

  • Pudełka na ciasto
    • Imiona Państwa Młodych
    • Data ślubu
    • Inny dowolny tekst, który chcesz zamieścić na pudełku

  • Księga gości
    • Imiona Państwa Młodych
    • Data ślubu

  • Plan sali
    • Lista stołów z imionami i nazwiskami gości. Zapisana w jednej kolumnie, każda pozycja w nowym wierszu. Bez formatowania tekstu. (Jeżeli lista jednego stołu ma być zapisana w 2 kolumnach - nie formatuj tekstu w ten sposób, opisz to słownie!)

  • Numry stołów
    • Nie musisz nic wysyłać, numery zostaną zrealizowane zgodnie z liczbą sztuk jaką zamówiłaś.

  • Śpiewniki
    • Imiona Państwa Młodych
    • Data ślubu

Chrzest, Komunia, Urodziny

W celu przejścia do kolejnego etapu zamówienia wykonaj akcje z poniższych punktów i prześlij je na adres lily.zaproszenia@gmail.com:

  1. Prześlij nam kompletny tekst który ma znaleźć się na Twoich zaproszeniach. Jeśli chcesz aby treść była taka sama jak w przykładzie na stronie to przepisz ją uzupełniając o swoje dane. Miej na uwadze interpunkcję, bo nie poprawiamy błędów. Tekst zostanie wklejony 1:1 tak jak go podeślesz. My zajmiemy się estetycznym ułożeniem go na karcie zaproszenia.

  2. Podeślij nam listę imion i nazwisk, które mają znaleźć się w zaproszeniach. Listę gości wypisz w kolumnie jedno pod drugim oddzielając każdą pozycję tylko enterem. Wyobraź sobie, że jeden wiersz to jedno zaproszenie i wszystko, co tam wpiszesz znajdzie się w wydrukowanym zaproszeniu. Pomiń przecinki i numerację. Mają tam być same imiona i nazwiska. Same. Lista powinna być odpowiednio odmieniona. My nie odmieniamy nazwisk gości.

  3. Jeśli zamówiłaś poniżej 30 szt. zaproszeń to konieczne jest opłacenie przygotowania projektu w kwocie 30 zł. Jeżeli jeszcze tego nie zrobiłaś to zapoznaj się z informacjami na tej stronie: domowienia-zaproszen-slubnych



  4. Pamiętaj aby zachować komunikację w jednym wątku wiadomości. Nie twórz nowej, kliknij 'odpowiedz'. Pomoże nam to zachować porządek i nie zgubimy żadnej informacji od Ciebie.

    Jeśli podeślesz nam wszystkie dane to po 3 dniach roboczych przyślemy Ci projekty graficzne do akceptacji.

    Realizacja zamówienia potrwa 14 dni roboczych od akceptacji projektów (chyba, że zamówiłaś usługę Express).


Uprzejmie informujemy, żew związku z pracami administracyjnymi w dniach 17 - 26 maja, nie będzie możliwe składanie zamówień.
Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą i dokonywanie zakupów po tym terminie.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów