lily.zaproszenia@gmail.com | +48 660 229 512

Jak przygotować dane do projektu?

Zaproszenia ślubne

W celu przejścia do kolejnego etapu zamówienia prosimy przesłać poniższe informacje na adres: lily.zaproszenia@gmail.com w tytule podając:

  • dla zamówień zaproszeń: numer zamówienia + nazwa kolekcji
  • dla zamówień dodatków: numer zamówienia + nazwa kolekcji + ŚLUB _data ślubu_
  1. INFORMACJE OGÓLNE
    • Ilość zaproszeń na ślub oraz wesele (z personalizacją):
    • Ilość zaproszeń na ślub oraz wesele z miejscem wykropkowanym (bez personalizacji):
    • Ilość zaproszeń na ślub (z personalizacją):
    • Ilość zaproszeń na ślub z miejscem wykropkowanym (bez personalizacji):
    • Ilość zaproszeń INNE z personalizacją/ z miejscem wykropkowanym (bez personalizacji):
    • W tym punkcie prosimy zawrzeć wytłuszczonym drukiem również wszystkie informacje dotyczące ewentualnych zmian w oryginale zaproszenia (o ile było to ustalane z nami wcześniej).

  2. CZCIONKI

    Jeśli chcesz aby w Twoich zaproszeniach zostały użyte takie same czcionki jak w zaproszeniu na stronie, pozostaw to pole puste.

    Jeśli chcesz wybrać kroje samodzielnie możesz skorzystać z narzędzia Google Fonts.

    Zamień tekst przykładowy na własny i zaakceptuj do wszystkich krojów (APPLY TO ALL FONTS). Po prawej pozostaw włączony interesujący Cię rodzaj kroju (czcionki ozdobne to Handwriting). Pamiętaj o wybranym filtrze Latin Extended w sekcji Languages - to czcionki z polskimi znakami.

    Będziemy potrzebować nazwy czcionki podstawowej (tekst zaproszenia) oraz ozdobnej (imiona, wyróżnienia).


  3. TREŚĆ ZAPROSZENIA

    Prześlij nam kompletny tekst który ma znaleźć się na Twoich zaproszeniach. Jeśli chcesz aby treść była taka sama jak w przykładzie na stronie to przepisz ją uzupełniając o swoje dane. Miej na uwadze interpunkcję, ponieważ tekst zostanie wklejony 1:1. Sami nie ingerujemy w przesłaną treść, dlatego należy upewnić się, że nie ma żadnych błędów. Oczekujemy kompletnego tekstu do zaproszeń (należy podać tylko jeden raz - nie należy kopiować tekstu z każdym nazwiskiem z osobna). . My zajmiemy się estetycznym rozmieszczeniem otrzymanego tekstu na karcie lub kartach zaproszenia. NIE NALEŻY PODAWAĆ SAMYCH DANYCH- trzeba uzupełnić danymi tekst zaproszenia (wybrany z naszej strony lub własny).


  4. WIERSZYK lub INFOGRAFIKA (jeśli dotyczy)

    W tym miejscu należy podać treść wierszyka (najczęściej dotyczący informacji "co zamiast kwiatów")

    lub

    jeśli przekaz ma być w formie infografiki, to należy ją tutaj zawrzeć albo podać opisowo jak ma wyglądać, np. "przekreślone kwiaty - > nieprzekreślona butelka wina."


  5. PERSONALIZACJA

    Jeżeli wszystkie zaproszenia mają mieć pozostawione miejsce na wpisanie odręczne nazwisk - należy podać ilość zaproszeń bez personalizacji w punkcie 1, a to pole pozostawić puste.

    Jeśli chcesz, aby zaproszenia były spersonalizowane, to należy podesłać nam listę imion i nazwisk, które mają znaleźć się w zaproszeniach. Listę gości wypisz w kolumnie jedno pod drugim oddzielając każdą pozycję tylko enterem. Wyobraź sobie, że jeden wiersz to jedno zaproszenie i wszystko co tam wpiszesz znajdzie się w wydrukowanym zaproszeniu. Pomiń przecinki i numerację, pozostaw tylko same imiona i nazwiska. Lista powinna być odpowiednio odmieniona.

      Wskazówki do przygotowania listy gości dla zaproszeń z personalizacją:
    • listę gości należy przesłać w treści wiadomości emailowej lub w dokumencie tekstowym .doc
    • jeżeli treść zaproszenia tego wymaga, lista gości powinna być odmieniona
    • NIE należy używać dużych liter np. ANNĘ KOWALSKĄ
    • NIE należy wstawiać przecinków na końcach wierszy
    • NIE należy dodawać dopisków typu "Goście Pana Młodego" - każdy wers generuje kolejne zaproszenie = wszystko co zostanie wpisane w wersie znajdzie się w zaproszeniu
    • skróty typu „Aneta Ojczyk + os. tow.” nie są przez nas modyfikowane. Zostaną wydrukowane w dokładnie takiej samej formie na zaproszeniu.
    • listę gości prosimy bardzo starannie przejrzeć, aby nie było pomyłek
    • nazwiska, które nie mają mieć zwrotu Sz.P. (np. Babcię Krysię, Ks. Jana Nowaka) prosimy o umieszczenie na początku listy. W przeciwnym wypadku zostanie wydrukowana całość (np. Sz.P. Babcia Krysia).
    • Przykłady prawidłowej odmiany nazwisk gości:
      Kochanych Rodziców
      Agnieszkę i Mirosława Wiśniewskich
      Patrycję Wiśniewską z dziećmi
      Mariolę Kwiatkowską z osobą towarzyszącą
      [...]

  6. PERSONALIZACJA KOPERT

    Jeśli wybrany i opłacony został wariant personalizacji kopert należy podać NIEODMIENIONĄ listę imion i nazwisk gości, które mają znaleźć się na kopertach.
    Personalizacja kopert to NIE adresowanie kopert.




W kolejnym etapie otrzymasz od nas indywidualny projekt wnętrza Twojego zaproszenia (do 3 dni roboczych). Po pozytywnej akceptacji projektu przystąpimy do realizacji zamówienia. Od tego momentu liczony jest czas realizacji zamówienia 14 dni roboczych (usługa standard) lub 7 dni roboczych (usługa express).

!Pamiętaj aby zachować komunikację w jednym wątku wiadomości. Nie przesyłaj odpowiedzi za pomocą przycisku 'przekaż dalej' ani nie twórz nowej wiadomości. Odpowiadaj tylko za pomocą przycisku 'odpowiedz'. Pomoże nam to zachować porządek dzięki czemu nie zgubimy żadnej informacji od Ciebie.

O wysyłce zamówienia poinformujemy Cię e-mailowo.

Dodatki ślubne

W celu przejścia do kolejnego etapu zamówienia prosimy przesłać poniższe informacje na adres: lily.zaproszenia@gmail.com w tytule podając:

  • dla zamówień dodatków: numer zamówienia + nazwa kolekcji + ŚLUB _data ślubu_
  • Winietki
    • Lista imion i nazwisk gości zapisana w jednej kolumnie (każda pozycja w nowym wierszu). Bez formatowania tekstu.

  • Zawieszki
    • dowolny tekst, wierszyk lub po prostu 'Na zdrowie!'
    • imiona Państwa Młodych
    • data ślubu (jeżeli miesiąc ma być zapisany słownie, to prosimy o jego poprawną odmianę, np. 5 sierpnia 2020)

  • Pudełka na koperty
    • dowolny tekst, np. 'Dziękujemy'
    • imiona Państwa Młodych
    • data ślubu (jeżeli miesiąc ma być zapisany słownie, to prosimy o jego poprawną odmianę, np. 5 sierpnia 2020)

  • Pudełka na ciasto
    • dowolny tekst, który chcesz zamieścić na wszystkich pudełkach
    • imiona Państwa Młodych
    • data ślubu (jeżeli miesiąc ma być zapisany słownie, to prosimy o jego poprawną odmianę, np. 5 sierpnia 2020)

  • Księga gości
    • imiona Państwa Młodych
    • data ślubu (jeżeli miesiąc ma być zapisany słownie, to prosimy o jego poprawną odmianę, np. 5 sierpnia 2020)

  • Plan sali
    • Lista stołów z imionami i nazwiskami gości zapisana w jednej kolumnie (każda pozycja w nowym wierszu). Bez formatowania tekstu. Jeżeli lista jednego stołu ma być zapisana w 2 kolumnach - nie formatuj tekstu w ten sposób - opisz to słownie.

  • Numery stołów
    • Podaj zakres numerów jaki wybierasz, np w przy zamówionej ilości 10szt numerów może to być zakres 1-10 lub dwukrotna ilość 1-5.

  • Śpiewniki
    • imiona Państwa Młodych
    • data ślubu (jeżeli miesiąc ma być zapisany słownie, to prosimy o jego poprawną odmianę, np. 5 sierpnia 2020)
  • Chrzest, Komunia, Urodziny

    Zamówienia bez opłaconej opcji własnego tekstu są wysyłane w wersji do własnoręcznego uzupełnienia. Jeżeli wybrałeś opcję własnego tekstu (+29zł) to prosimy o zapoznanie się z poniższą treścią.

    W celu przejścia do kolejnego etapu zamówienia prosimy przesłać poniższe informacje na adres: lily.zaproszenia@gmail.com w tytule podając: numer zamówienia + nazwa kolekcji

         
    1. INFORMACJE OGÓLNE        
      • Ilość zaproszeń (z personalizacją):
      • Ilość zaproszeń z miejscem wykropkowanym (bez personalizacji):
      • W tym punkcie prosimy zawrzeć wytłuszczonym drukiem również wszystkie informacje dotyczące ewentualnych zmian w oryginale zaproszenia (o ile było to ustalane z nami wcześniej).
    2.    
         
    3. TREŚĆ ZAPROSZENIA        

      Prześlij nam kompletny tekst który ma znaleźć się na Twoich zaproszeniach. Jeśli chcesz aby treść była taka sama jak w przykładzie na stronie to przepisz ją uzupełniając o swoje dane. Miej na uwadze interpunkcję, ponieważ tekst zostanie wklejony 1:1. Sami nie ingerujemy w przesłaną treść, dlatego należy upewnić się, że nie ma żadnych błędów. Oczekujemy kompletnego tekstu do zaproszeń (należy podać tylko jeden raz - nie należy kopiować tekstu z każdym nazwiskiem z osobna). My zajmiemy się estetycznym rozmieszczeniem otrzymanego tekstu na karcie lub kartach zaproszenia. NIE NALEŻY PODAWAĆ SAMYCH DANYCH- trzeba uzupełnić danymi tekst zaproszenia (wybrany z naszej strony lub własny).


    4. PERSONALIZACJA    

      Jeżeli wszystkie zaproszenia mają mieć pozostawione miejsce na wpisanie odręczne nazwisk - należy podać ilość zaproszeń bez personalizacji w punkcie 1, a to pole pozostawić puste.

         

      Jeśli chcesz, aby zaproszenia były spersonalizowane, to należy podesłać nam listę imion i nazwisk, które mają znaleźć się w zaproszeniach. Listę gości wypisz w kolumnie jedno pod drugim oddzielając każdą pozycję tylko enterem. Wyobraź sobie, że jeden wiersz to jedno zaproszenie i wszystko co tam wpiszesz znajdzie się w wydrukowanym zaproszeniu. Pomiń przecinki i numerację, pozostaw tylko same imiona i nazwiska. Lista powinna być odpowiednio odmieniona.

         
        Wskazówki do przygotowania listy gości dla zaproszeń z personalizacją:        
      • listę gości należy przesłać w treści wiadomości emailowej lub w dokumencie tekstowym .doc
      • jeżeli treść zaproszenia tego wymaga, lista gości powinna być odmieniona
      • NIE należy używać dużych liter np. ANNĘ KOWALSKĄ
      • NIE należy wstawiać przecinków na końcach wierszy
      • NIE należy dodawać dopisków typu "Goście Pana Młodego" - każdy wers generuje kolejne zaproszenie = wszystko co zostanie wpisane w wersie znajdzie się w zaproszeniu
      • skróty typu „Aneta Ojczyk + os. tow.” nie są przez nas modyfikowane. Zostaną wydrukowane w dokładnie takiej samej formie na zaproszeniu
      • listę gości prosimy bardzo starannie przejrzeć, aby nie było pomyłek
      • nazwiska, które nie mają mieć zwrotu Sz.P. (np. Babcię Krysię, Ks. Jana Nowaka) prosimy o umieszczenie na początku listy. W przeciwnym wypadku zostanie wydrukowana całość (np. Sz.P. Babcia Krysia)
      • Przykłady prawidłowej odmiany nazwisk gości:
                    Kochanych Rodziców
                    Agnieszkę i Mirosława Wiśniewskich
                    Patrycję Wiśniewską z dziećmi
                    Mariolę Kwiatkowską z osobą towarzyszącą
                    [...]

    5.    
    6. PERSONALIZACJA KOPERT    

      Jeśli wybrany i opłacony został wariant personalizacji kopert należy podać NIEODMIENIONĄ listę imion i nazwisk gości, które mają znaleźć się na kopertach.
      Personalizacja kopert to NIE adresowanie kopert.




    W kolejnym etapie otrzymasz od nas indywidualny projekt wnętrza Twojego zaproszenia (do 3 dni roboczych). Po pozytywnej akceptacji projektu przystąpimy do realizacji zamówienia. Od tego momentu liczony jest czas realizacji zamówienia 14 dni roboczych (usługa standard) lub 7 dni roboczych (usługa express).

    !Pamiętaj aby zachować komunikację w jednym wątku wiadomości. Nie przesyłaj odpowiedzi za pomocą przycisku 'przekaż dalej' ani nie twórz nowej wiadomości. Odpowiadaj tylko za pomocą przycisku 'odpowiedz'. Pomoże nam to zachować porządek dzięki czemu nie zgubimy żadnej informacji od Ciebie.

    O wysyłce zamówienia poinformujemy Cię e-mailowo.

    Koszyk

    Twój koszyk jest pusty.

    Dokonaj swoich pierwszych zakupów