lily.zaproszenia@gmail.com | +48 660 229 512

Wytyczne do projektów

Zaproszenia ślubne

W celu przejścia do kolejnego etapu zamówienia prosimy przesłać poniższe informacje na adres: lily.zaproszenia@gmail.com w tytule podając:

  • dla zamówień zaproszeń: numer zamówienia + nazwa kolekcji
  • dla zamówień dodatków: numer zamówienia + nazwa kolekcji + ŚLUB _data ślubu_
  1. INFORMACJE OGÓLNE
    • Ilość zaproszeń na ślub oraz wesele (z personalizacją):
    • Ilość zaproszeń na ślub oraz wesele z miejscem wykropkowanym (bez personalizacji):
    • Ilość zaproszeń na ślub (z personalizacją):
    • Ilość zaproszeń na ślub z miejscem wykropkowanym (bez personalizacji):
    • W tym punkcie prosimy zawrzeć również wszystkie informacje dotyczące ewentualnych zmian w oryginale zaproszenia (o ile było to ustalane z nami wcześniej).

  2. CZCIONKI

    Jeśli chcesz aby w Twoich zaproszeniach zostały użyte takie same czcionki jak w zaproszeniu na stronie, pozostaw to pole puste.

    Jeśli chcesz wybrać kroje samodzielnie możesz skorzystać z narzędzia Google Fonts.

    Zamień tekst przykładowy na własny i zaakceptuj do wszystkich krojów (APPLY TO ALL FONTS). Po prawej pozostaw włączony interesujący Cię rodzaj kroju (czcionki ozdobne to Handwriting). Pamiętaj o wybranym filtrze Latin Extended w sekcji Languages - to czcionki z polskimi znakami.

    Będziemy potrzebować nazwy czcionki podstawowej (tekst zaproszenia) oraz ozdobnej (imiona, wyróżnienia).


  3. TREŚĆ ZAPROSZENIA

    Oczekujemy kompletnych tekstów do zaproszeń. Sami nie będziemy ingerować w ich treść dlatego należy upewnić się, że nie ma żadnych błędów. NIE NALEŻY PODAWAĆ SAMYCH DANYCH, trzeba uzupełnić danymi tekst zaproszenia (własny lub wybrany z naszej strony). Jeśli został wybrany tekst z naszej strony lub ma on być taki jak w przykładzie na zdjęciu - i tak należy go przepisać.


  4. WIERSZYK (jeśli dotyczy)

  5. PERSONALIZACJA

    Mmożna zostawić puste wykropkowane miejsce na wpisanie odręczne nazwisk - należy podać ilość zaproszeń bez personalizacji.

      Wskazówki do przygotowania listy gości:
    • jeżeli treść zaproszenia tego wymaga, lista gości powinna być odmieniona
    • NIE należy używać dużych liter np. ANNĘ KOWALSKĄ
    • NIE należy wstawiać przecinków na końcach wierszy
    • NIE należy dodawać dopisków typu "Goście Pana Młodego" - każdy wers generuje kolejne zaproszenie = wszystko co wpiszesz w wersie znajdzie się w zaproszeniu
    • skróty typu „Aneta Ojczyk + os. tow.” nie są przez nas modyfikowane. Zostaną wydrukowane w dokładnie takiej samej formie na zaproszeniu.
    • listę gości prosimy bardzo starannie przejrzeć, aby nie było pomyłek
    • nazwiska, które nie mają mieć zwrotu Sz.P. (np. Babcię Krysię, Ks. Jana Nowaka) prosimy o umieszczenie na początku listy. W przeciwnym wypadku zostanie wydrukowana całość (np. Sz.P. Babcia Krysia).
    • Przykłady prawidłowej odmiany nazwisk gości:
      Kochanych Rodziców
      Agnieszkę i Mirosława Wiśniewskich
      Patrycję Wiśniewską z dziećmi
      Mariolę Kwiatkowską z osobą towarzyszącą
      [...]

  6. PERSONALIZACJA KOPERT

    Jeśli wybrany i opłacony został wariant personalizacji kopert należy podać NIEODMIENIONĄ listę imion i nazwisk gości, które mają znaleźć się na kopertach.
    Personalizacja kopert to NIE adresowanie kopert!




W kolejnym etapie otrzymasz od nas indywidualny projekt wnętrza Twojego zaproszenia (do 3 dni roboczych). Po pozytywnej akceptacji projektu przystąpimy do realizacji zamówienia. Od tego momentu liczony jest czas realizacji zamówienia (14 dni roboczych).

O wysyłce zamówienia będziemy informować mailowo.

Dodatki ślubne

W celu przejścia do kolejnego etapu przygotuj teksty do dodatków zgodne z Twoim zamówieniem i informacjami poniżej. Treści wpisz w dokumencie Word/Google Docs lub jako treść wiadomości i prześlij nam na adres e-mail: lily.zaproszenia@gmail.com

  • Winietki
    • Lista imion i nazwisk gości. Zapisana w jednej kolumnie, każda pozycja w nowym wierszu. Bez formatowania tekstu.

  • Zawieszki
    • Imiona Państwa młodych
    • Data ślubu
    • Dowolny tekst, wierszyk lub po prostu 'Na zdrowie!'

  • Pudełka na koperty
    • Imiona Państwa Młodych
    • Data ślubu

  • Pudełka na ciasto
    • Imiona Państwa Młodych
    • Data ślubu
    • Inny dowolny tekst, który chcesz zamieścić na pudełku

  • Księga gości
    • Imiona Państwa Młodych
    • Data ślubu

  • Plan sali
    • Lista stołów z imionami i nazwiskami gości. Zapisana w jednej kolumnie, każda pozycja w nowym wierszu. Bez formatowania tekstu. (Jeżeli lista jednego stołu ma być zapisana w 2 kolumnach - nie formatuj tekstu w ten sposób, opisz to słownie!)

  • Numry stołów
    • Nie musisz nic wysyłać, numery zostaną zrealizowane zgodnie z liczbą sztuk jaką zamówiłaś.

  • Śpiewniki
    • Imiona Państwa Młodych
    • Data ślubu

Chrzest, Komunia, Urodziny

W celu przejścia do kolejnego etapu zamówienia wykonaj akcje z poniższych punktów i prześlij je na adres lily.zaproszenia@gmail.com:

  1. Prześlij nam kompletny tekst który ma znaleźć się na Twoich zaproszeniach. Jeśli chcesz aby treść była taka sama jak w przykładzie na stronie to przepisz ją uzupełniając o swoje dane. Miej na uwadze interpunkcję, bo nie poprawiamy błędów. Tekst zostanie wklejony 1:1 tak jak go podeślesz. My zajmiemy się estetycznym ułożeniem go na karcie zaproszenia.

  2. Podeślij nam listę imion i nazwisk, które mają znaleźć się w zaproszeniach. Listę gości wypisz w kolumnie jedno pod drugim oddzielając każdą pozycję tylko enterem. Wyobraź sobie, że jeden wiersz to jedno zaproszenie i wszystko, co tam wpiszesz znajdzie się w wydrukowanym zaproszeniu. Pomiń przecinki i numerację. Mają tam być same imiona i nazwiska. Same. Lista powinna być odpowiednio odmieniona. My nie odmieniamy nazwisk gości.

  3. Jeśli zamówiłaś poniżej 30 szt. zaproszeń to konieczne jest opłacenie przygotowania projektu w kwocie 30 zł. Jeżeli jeszcze tego nie zrobiłaś to zapoznaj się z informacjami na tej stronie: domowienia-zaproszen-slubnych



  4. Pamiętaj aby zachować komunikację w jednym wątku wiadomości. Nie twórz nowej, kliknij 'odpowiedz'. Pomoże nam to zachować porządek i nie zgubimy żadnej informacji od Ciebie.

    Jeśli podeślesz nam wszystkie dane to po 3 dniach roboczych przyślemy Ci projekty graficzne do akceptacji.

    Realizacja zamówienia potrwa 14 dni roboczych od akceptacji projektów (chyba, że zamówiłaś usługę Express).


Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów